ارسال لوازم منزل به دبی
بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون تحصیل، شغل و غیره به کشور دبی مهاجرت میکند. یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد برای مهاجرت با آن روبرو میشوند ارسال لوازم منزل به دبی است به همین خاطر یکی از خدمات شرکت فردین تجارت ارسال اثاثیه منزل به دبی به صورت هوایی و دریایی است. شما میتوانید برای ارسال اثاث منزل به دبی با شرکت فردین تجارت تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه ما صحبت کنید.
مراحل ارسال لوازم منزل به دبی
همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم یکی از چالش های بزرگ برای افراد، ارسال لوازم منزل به دبی است شما برای ارسال اثاثیه منزل خود باید مراحل زیر را طی کنید:
تماس با شرکت های معتبر
شرکت های زیادی در سرتا سر ایران وجود دارند که شما می توانید برای ارسال لوازم منزل به دبی به آنها اعتماد کنید. یکی از مجموعه های معتبر و با تجربه شرکت فردین تجارت با مدیریت فردین مرادی است. این شرکت با شماره ثبتی 612060 یکی از شرکت های با تجربه در ایران است. شما بعد از تماس با شرکت ما ، کارشناسان ما از شما اطلاعات اولیه دریافت میکنند این اطلاعات شامل شماره تماس، آدرس مورد نظر و.... میشود بعد از گرفتن اطلاعات اولیه، افراد متخصص ما برای بسته بندی و جابجایی آن ها به ماشین های مخصوص با تعیین وقت قبلی به منزل شما می آیند.
بسته بندی اثاثیه شما
یکی از اصلی ترین کارهایی که شما باید انجام بدهید بسته بندی وسایل تان است زیرا به دلیل مسافت طولانیی امکان آسیب به اثاثیه شما وجود دارد اما اگر بسته بندی شما به طور اصولی و درست باشد احتمال آسیب به آن ها کم است. بسته بندی اثاثیه به دو صورت ضربه گیر و پالت بسته بندی میشود. بعد از بسته بندی کامل وسایل شما، تمامی اثاثیه به داخل کامیون ها جابجا میشوند و به سمت فرودگاه امام خمینی برای انجام تشریفات گمرکی میروند.
انجام دادن تشریفات گمرکی
برای ارسال بار به دبی گرفتن مجوز های لازم ضروری است. تمامی مراحل انجام دادن تشریفات گمرکی توسط کارشناسان ما انجام میشود و فقط شما باید مدارکی را به کارشناسان ما تحویل بدهید. بعد از انجام دادن تشریفات گمرکی، مجوزی صادر میشود که در این بارنامه وزن دقیق بار، اجازه خروج شما از کشور را داده است. کارشناسان ما بعد از گرفتن بارنامه به سمت دبی حرکت میکنند و شما میتوانید با تماس با شرکت ما از زمان رسیدن دقیق بارتان به دبی اطلاع پیدا کنید.
هزینه ارسال اثاثیه منزل به دبی
هزینه ارسال اثاثیه منزل به دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل شامل:
- هزینه حجم بار
- هزینه بسته بندی اثاثیه منزل
- هزینه تشریفات گمرکی
- هزینه نوع ارسال شما
- هزینه انبارداری
مدارک لازم برای ارسال اثاثیه منزل به دبی
شما برای انجام دادن تشریفات گمرکی باید مدارکی را به کارشناسان ما تحویل بدهید این مدارک شامل:
- کپی یا اصل پاسپورت
- کارت اقامت
- شماره تلفن یا آدرس تحویل گیرنده
- کپی کارت ملی
فریت اثاثیه منزل به دبی
یکی از روش های سریع ارسال اثاثیه منزل، فریت بار است این روش میتوانید به افرادی که برای رسیدن اثاثیه منزلشان به دبی عجله دارند کمک کند اما این روش هزینه بسیار زیادی نسبت به روش دریایی دارد به همین خاطر افراد کم تری از این روش استفاده میکنند.
ارسال لوازم منزل به دبی به صورت دریایی
یکی از روش هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند روش دریایی است زیرا این روش هزینه پایین تری دارد اما زمان رسیدن اثاثیه بیشتر از فریت بار به دبی است. در حالت کلی بار هایی که بالای 2 تن وزن دارند را از این روش استفاده میکنند و برای بار های کم تر آن را از روش هوایی استفاده میشود زیرا هزینه پایین تری دارد. شما میتوانید برای ارسال لوازم منزل به دبی به صورت دریایی با مجموعه باربری فردین مرادی تماس بگیرید. بزرگترین بندرهای امارات جبل علی میباشد که تمامی بار ها در آنجا تحویل شما داده میشود.
قوانین ارسال لوازم منزل به دبی
از جمله قوانین ارسال لوازم منزل به دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- اثاثیه منزل شما نباید نو باشد.
- باید مدارکی ارائه بدهید که خارج از دبی زندگی می کنید.
- حجم وسایل خانه نباید زیاد از حد باشد.
- مدارک لازم برای اینکه میخواهید در دبی زندگی کنید.